مدیرعامل شركت گاز استان گفت: این استان در زمینه گازرسانی به روستاها رتبه سوم كشور را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ فیروز خدایی در جلسه بررسی مشكلات گازرسانی به روستاهای گرمی مغان به در حال اجرا بودن 110 پروژه گازرسانی به روستاهای استان اشاره كرد و افزود: با تكمیل و بهره برداری از پروژه های در حال اجرا جمعیت روستایی بهره مند از نعمت گاز در استان از 48 درصد به 62 درصد افزایش خواهد یافت.

وی از بهره مندی 333 روستای استان از گاز طبیعی خبر داد و میزان اعتبار پروژه های گازرسانی درحال اجرای شركت گاز استان اردبیل را 900 میلیارد ریال برآورد كرد.

مدیرعامل شركت گاز استان افزود: میزان عملیات گازرسانی در نیمه اول امسال 564 كیلومتر است و این رقم در مقایسه با سال گذشته 17/1 رشد داشته است.

خدایی گفت: هم اكنون طرح های گازرسانی به 25 روستای گرمی در حال اجرا است و با افتتاح این پروژه ها در دهه فجر امسال شاخص برخورداری جمعیت روستایی گرمی از نعمت گاز طبیعی از 14درصد به 34 درصد ارتقا خواهد یافت.

وی كاهش اعتبارات و كمبود تجهیزات گازرسانی نظیر لوله 16 اینچ را از دلایل كندی گازرسانی به بخش موران گرمی ذكر كرد و افزود: با تعیین پیمانكار جدید و رفع نواقص موجود عملیات گازرسانی به روستاهای موران تسریع می شود.

مدیرعامل شركت گاز استان گفت: گازرسانی به 15 روستای دیگر گرمی از برنامه های اولویت دار شركت گاز استان است/ س

 

برچسب ها: اردبیل ، رتبه ، سوم ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.