رييس پليس پيشگيري نيروي انتظامي با اشاره به اينکه تمامي دستگاه ها وظيفه پيشگيري را برعهده دارند، يادآورشد: اگر مي خواهيم جرايم کاهش يابد، بايد ازدواج هاي آسان را در سطح جامعه افزايش پيدا کند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار" تقي مهري" رييس پليس پيشگيري ناجا با حضور در غرفه سايت پليس در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات با اشاره به اينکه اين پليس بيشترين رده را در سطح نيروي انتظامي دارد، گفت: حجم گسترده ماموريت هاي اين پليس به حدي بالاست که حتي حفاظت از اردوگاه هاي معتادان نيز از ماموريت هاي پليس پيشگيري به شمار مي آيد.
وي، کيفيت سازي کار در کلانتري ها و پاسگاه ها را يکي از برنامه هاي مهم پليس پيشگيري برشمرد و تصريح کرد: براساس تدابير فرمانده نيروي انتظامي، مديريت کيفيت در دستور کار اين پليس قرار گرفته است که تعالي رفتار کارکنان ناجا، اصلاح فرايند کار در کلانتري ها و پاسگاه ها، کيفي سازي محيط زيست کارکنان و ارتقاء رضايتمندي مردم از پليس از محورهاي اين طرح به شمار مي آيد.   
رييس پليس پيشگيري ناجا، آموزش حرفه اي کارکنان به خصوص زمان حضور در صحنه جرم را يکي ديگر از اولويت هاي اين پليس دانست و افزود: در صدد هستيم با استاندارد سازي رفتار کارکنان، رضايت مردم از پليس را افزايش دهيم.
سردار مهري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در حوزه کاهش جرايم بين ايجاد اشتغال و جرم رابطه مستقيمي وجود دارد که بخشي از آن در حوزه کار پليس نيست .
وي با اشاره به اينکه تمامي دستگاه ها وظيفه پيشگيري را برعهده دارند، يادآورشد: اگر مي خواهيم جرايم کاهش يابد، بايد ازدواج هاي آسان را در سطح جامعه افزايش پيدا کند.  
رييس پليس پيشگيري ناجا يادآورشد: با بررسي وضعيت و آمايش جرم، و اجراي طرح هاي مقطعي و دائم و بهره گيري از تجهيزات جديد به خصوص وسايل الکترونيکي مي توانيم جرايم را در حد قابل ملاحظه اي کاهش دهيم که خوشبختانه اين اتفاق هم اکنون در پليس رخ داده است.
سردار مهري همچنين بر بهره گيري از کمک دستگاه ها و اصناف تاکيد کرد و گفت: با استفاده از نگهبان محله هم اکنون موفق در پيشگيري از برخي از جرايم شده ايم.
رييس پليس پيشگيري ناجا در خاتمه بر تعامل با اصناف و اقشار مختلف تاکيد کرد  افزود: اين تعامل در توليد نظم و امنيت و ايجاد احساس امنيت نقش مهمي را در جامعه ايفاء مي کند./ف
برچسب ها: ازدواج ، جامعه ، جرایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار