مدیر کل روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: کتاب استفاده از رایانه و مدیریت فایل ها از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور منتشر شده است.

رضا براتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کتاب استفاده از رایانه و مدیریت فایل ها، مهارت دوم از مجموعه 9 جلدی است که برای استفاده متقاضیان به یادگیری مهارت های فناوری اطلاعات به صورت آموزش گام به گام تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: این کتاب به معرفی استفاده از رایانه و مدیریت فایل ها پرداخته و مفاهیم اولیه کار با رایانه، تنظیمات پنجره و اجرای آن، مدیریت فایل ها فشرده سازی فایل ها، انواع ویروس ها، نحوه کار با آنتی ویروس و مدیریت چاپ را بطور کامل آموزش می دهد.

براتی تاکید کرد: فناوری اطلاعات با مجموعه ای از برنامه ها و روش های پیشرفته امکاناتی مانند دسترسی سریع به اطلاعات و انجام کارها بدون در نظر گرفتن فواصل جغرافیایی و محدودیت های زمانی را به عنوان محوری ترین دستاورد خود فراهم کرده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: بنابرآنچه گفته شد ورود به عرصه اطلاعات و بهره مندی از کاربردهای آن، علاوه بر فراهم کردن زیر ساخت های سخت افزاری مستلزم به وجود آوردن امکاناتی است که نخستین گام آن، آموزش نرم افزارهای اطلاعات در برنامه های آموزشی کشورهاست./ز

برچسب ها: یادگیری ، مهارت ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار