فيلم سينمايي "اختاپوس " به كارگرداني سيد جواد هاشمي در تعطيلات پايان هفته فروشي قابل قبول براي خود رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ فيلم هاي سينمايي در حال اكران با در نظر داشتن تعطيلات عيد از هفته گذشته و اين هفته فروش متوسطي را سپري كردند.
در اين ميان فيلم سينمايي "اختاپوس " به كارگرداني سيد جواد هاشمي بيشتر از ديگر فيلم هاي در حال اكران مي فروشد. اين فيلم كه در ژانر سينماي كودك اكران شده با داشتن 23 سالن سينمايي و همچنين بازي امين حيايي و نيلوفر خوش خلق و محمد رضا شريفي نيا توانست فروشي 180 ميليوني توماني را پي از 22 روز نمايش بدست آورد.
فيلم سينمايي "يكي  مي خواد باهات حرف بزنه" به كارگرداني منوچهر هادي با داشتن 17 سالن سينمايي و يك هفته اكران فروش 60ميليون توماني را تجربه كرد كه دومين فيلم پرفروش گيشه هاي سينمايي است.
فيلم سينمايي "من همسرش هستم" به كارگرداني مصطفي شايسته با داشتن 12سالن سينمايي و 5 هفته اكران توانست فروش 240 ميليون توماني را براي خود رقم بزند.
اين روزها فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه " به كارگرداني همايون اسعديان فروش و استقبال بيشتري پيدا كرده و توانسته پس از 5 هفته اكران فروش 185ميليون توماني را تجربه كند.
فيلم سينمايي "تو و من" به كارگرداني محمد بانكي اين روزها كمي افت فروش پيدا كرده است وپس از 55روز نمايش فروش 550ميليون توماني را تجربه كرد.
فيلم سينمايي "هم بازي" غلامرضا رمضاني نيز نتوانست در گيشه هاي سينمايي موقث باشد و در مجموع پس از پايان سه هفته اكران فروش 25 ميليون توماني را براي خود قم زد.
فيلم سينمايي "آينه هاي روبرو" نگار آذربايجاني پس از يك هفته اكران توانست فروشي 18 ميليون توماني را تجربه كند.
فيلم سينمايي "سلام برفرشتگان" به كارگرداني فرزاد اژدري نيز پس از پايان يك هفته اكران خود در 13 سالن سينمايي فروش 5 ميليون توماني را تجربه كرد كه ضعيف ترين فيلم سينمايي در حال اكران است.
فيلم سينمايي "پيمان " به كارگرداني مجيد فهيم خواه با داشتن 10سالن سينمايي ويك هفته اكران توانست فروشي 7ميليون توماني را تجربه كرد.
لازم به ذکراست؛ گرچه فروش سينمايي برخي از فيلم هاي در حال اكران چندان رضايت بخش نيست اما اميد است با در این تعطيلات عيد استقبال بيشتري از فيلم ها صورت گيرد اين نكته را هم بايد در نظر داشت كه هم اكنون 12 فيلم سينمايي در حال اكران است كه همين موضوع باعث مي شود تا سالن هاي كمتري دراختیار فیلم ها قرارگیرد./ص

 

برچسب ها: سینما ، گیشه ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.