هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور مسئولان بلند پایه کشور امروز فعالیت خود را آغاز می کند و فعالیت آن به مدت چهار روزادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بیش از 400 شرکت ایرانی و 100 شرکت خارجی در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور دارند و در این میان  20 کشور خارجی امروز شاهد گشایش این نمایشگاه خواهند بود و شرکت کنندگان خارجی می توان به حضور شرکت هایی از انگلیس، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، چین، ترکیه، عربستان سعودی، تایلند، تایوان و چند کشور دیگر اشاره کرد.  
 
براساس این گزارش:  بیشترین متقاضیان در گروه کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته و مشتمل بر 220 شرکت است که در فضایی افزون بر هفت هزار متر مربع و در چهار سالن، محصولات خود را ارائه می دهد. دومین گروه شامل ماشین آلات و تجهیزات پلیمری با 100 شرکت است که سه سالن با چهار هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است.  
 
همچنین  در گروه سوم، 80 شرکت در چهار سالن در فضایی افزون بر چهار هزار متر مربع و گروه های بعدی را خدمات فنی و مهندسی و کامپوزیت های پلیمری با 80 شرکت در پنج سالن با 1500 متر مربع فضا شرکت کرده اند.
 
گفتنی است نمایشگاه امسال در سالن های شرقی نمایشگاه برگزار می شود و حضور انجمن ها و تشکل های صنعت پتروشیمی در این رویداد بین المللی بسیار بیشتر از سال های گذشته است.  
 
لازم به ذکر است هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از چهاردهم تا هفدهم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برای بازدید علاقه مندان دائر است. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار