مسابقات فوتسال آموزشگاه های ابتدایی منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امروز دوشنبه 15 آبان ماه مسابقات فوتسال آموزشگاه های ابتدایی منطقه 2 شهر تهران با حضور هاشمی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش،‌ بابویی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران،  علیزاده رئیس اداره کل تربیت بدنی شهر تهران، مرتضایی رئیس اداره کل آموزش و پرورش منطقه 2 و جمعی از والدین دانش آموزان در سالن حضرت فاطمه زهرا(س) شهر تهران برگزار شد.
گفتنی است؛ 38 تیم از مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 2 در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.
براساس این گزارش توجه به امر ورزش سلامت جسمی دانش آموزان یکی از محورهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد لذا با آغاز تحول در آموزش و پرورش این مهم مورد تاکید بیشتر معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.
وی گفت:مسابقات برنامه نویسی یکی از بخش های جشنواره کشوری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش می باشد که 6 تیم از خراسان رضوی به مرحله نهایی راه یافتند.
وی اضافه کرد: تیم های اعزامی به مسابقات متشکل از سید احمدرضا مرعشی و علیرضا قربان زاده نقاب و تیم کیارش محمدی و متین خواجوی به ترتیب مقام های اول و دوم این مسابقات را در بخش دانش آموزان مقطع راهنمایی به خود اختصاص دادند. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار