طرفداران اوباما و رامنی در ایالت اوهایو خانه به خانه برای جلب آراء رای دهندگان آمریکایی تلاش می کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: آمریکایی ها برای انتخاب نامزد مورد نظرشان تنها چند ساعت دیگر فرصت دارند. مراکز اخذ رای چهارشنبه کار خود را آغاز خواهند کرد و باراک اوباما و میت رامنی برای جلب نظر رای دهندگانی که هنوز نامزد خود را انتخاب نکرده اند، تلاش می کنند.

در برخی از ایالت ها مردم هنوز تصمیم نگرفته اند به کدام یک از دو نامزد رای بدهند. از این رو این ایالت ها از جمله اوهایو ، نقش تعیین کننده ای در سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایفا می کنند و دو نامزد انتخابات در روز های اخیر به فعالیت گسترده ای در این ایالت دست زده اند.

گزارشگر این شبکه گفت: جلب نظر رای دهندگان آمریکایی در این منطقه از اوهایو خانه به خانه انجام می گیرد. این دختر آمریکایی مالوری نام دارد. او طرفدار اوباماست و برای جلب نظر رای دهندگانی که در انتخابات مردد هستند، تلاش می کند. وی گفت، سرنوشت انتخابات به اوهایو بستگی دارد و من به نفع اوباما برای جلب نظر رای دهندگان فعالیت می کنم.

یک امریکایی دیگر به نام جف که از طرفداران میت رامنی است با همسرش خانه به خانه برای جلب نظر رای دهندگان مردد در انتخابات تلاش می کند.

تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اوهایو به کلیسا هم کشیده شده است. کشیشها شرکت در انتخابات را یک وظیفه مهم اعلام کردند. در انتخابات سال دو هزار و هشت مردم اوهایو به نامزد دمکرات ها رای دادند. اما این بار رای دهندگان آمریکایی در اوهایو هنوز نامزد مورد نظر خود را انتخاب نکرده اند.
برچسب ها: آمریکا ، رامنی ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار