خروج پروژه " لاله" از اولویت سازمان سینمایی تنها به دلیل نرسیدن آن به جشنواره فجر است و ما تا لحظه آخر از این پروژه حمایت خواهیم کرد.

"شفیع آقا محمدیان" مدیر عامل مرکز سینمایی مستند و تجربی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص خروج پروژه "لاله" از اولویت سازمان سینمایی گفت: این پروژه به دلیل نرسیدن به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تنها از اولویت سازمان سینمایی خارج شده ولي  تولید و ساخت این فیلم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پروژه "لاله" به مانند قبل از حمایت های سازمان سینمایی بهره مند خواهد بود و از ابتدا نیز قرار بود که بخشی از سرمایه و بودجه ساخت این پروژه توسط سازمان سینمایی و بخش دیگر آن توسط شریک خارجی تامین شود که رسانه ها با ایجاد حاشیه به این مسئله دامن زدند.

"آقا محمدیان" ادامه داد: با توجه به حاشیه هایی که برای ساخت این پروژه در مطبوعات، رسانه ها و اهالی سینما ایجاد شد برخی از سرمایه گذاران و بازیگران خارجی از ادامه همکاری با این پروژه سرباز زدند.

وی عنوان کرد: خروج پروژه "لاله" از اولویت سازمان سینمایی هیچ ارتباطی به مخالفت مجلس و حاشیه های موجود ندارد و فقط به دلیل نرسیدن این پروژه به جشنواره فیلم فجر است.

"آقا محمدیان" تصریح کرد: در حال حاضر تولید این پروژه ادامه دارد و در حال رایزنی با سرمایه گذار خارجی برای تامین بودجه باقیمانده این پروژه هستیم که با برخی از آن ها نیز صحبت هایی انجام شده است.

وی در خصوص پروژه "سودایکا" جمال شورجه نیز اظهار داشت: "سودایکا" به کارگردانی "جمال شورجه" نیز به دلیل این که پروژه میلیاردی است و همچنین به جشنواره فجر امسال نمی رسد از اولویت سازمان سینمایی خارج شده است.

"آقامحمديان" در خصوص اینكه اگر سرمایه گذار خارجی حاضر به همکاری با پروژه "لاله" نشود، خاطرنشان کرد: امیدواریم و تمام تلاشمان را برای پیدا کردن سرمایه گذار خارجی خواهیم کرد و مرکز گسترش و سینمای تجربی تا آخرین لحظه با این پروژه خواهد بود و از آن حمایت می کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.