روايتي متفاوت از قضيه طرح سوال از رئيس‌جمهور در مجلس؛

معاون پارلماني رئيس‌جمهور عامل اعلام وصول طرح سوال از احمدي‌نژاد است؟!

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نامه خود را در مورد انصراف از امضای سوال از رییس‌جمهور روز چهارشنبه هفته گذشته به معاون پارلمانی رییس‌جمهور دادم كه متاسفانه وي گويا فراموش کرده این نامه را طي مراحل قانوني به هیات رییسه ارائه کند.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پس گرفتن امضای طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: بنده نامه انصراف خود را از طرح سوال از رییس‌جمهور در روز چهارشنبه هفته گذشته، به فروزنده معاون پارلماني رییس‌جمهور دادم اما گويا وي یادش رفته که این نامه را برای طی مسیر قانونی به هیات رییسه مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: من نامه انصراف را در وقت قانونی یعنی قبل از اعلام وصول طرح سوال به فروزنده دادم اما این نامه به دست هیات رییسه نرسید، بنده هم  بعد از قرائت سوال متوجه شدم که همچنان نام من پای طرح سوال از رییس‌جمهور است.

گروسي همچنين تصريح كرد:‌ فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت و هيئت‌رئيسه هيچگونه تخلفي نكرده و تنها آيين ‌نامه داخلي مجلس را رعايت كردند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: طبق آیین‌نامه جدید، بعد از قرائت سوال امکان پس گرفتن امضا وجود ندارد و همه این کارها باید قبل از اعلام وصول انجام شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فروزنده ، سوال ، گروسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار