مهاجم تیم فوتبال صبای قم شرایط تیم صبا جهت بازی مقابل تیم سایپا در هفته چهاردهم رقابت های لیگ را مساعد ارزیابی کردو اظهار داشت: تیم صبای قم تمرینات آمادگی خود را از شنبه 20 آبان ماه پیگیری می کند.

بهمن طهماسبی مهاجم تیم صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تیم صبای قم پس از بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته سیزدهم پس از استراحتی کوتاه مدت از هفته گذشته تمرینات خود را پیگیری کرده است البته یک بازی تدارکاتی نیز با ذوب آهن برگزار کردیم که در نهایت 2 بر صفر این تیم را مغلوب کردیم.

وی ادامه داد: مدتی را بدلیل مصدومیت از انجام بازی محروم بودم اما در مقابل ذوب آهن پابه توپ شدم و یکی از گل های تیم خود را نیز به ثمر رساندم از این بابت بسیار خوشحال هستم که خودرا به کادرفنی تیم ثابت کردم و امیدوارم از این پس در ترکیب اصلی تیم صبای قم قرار گیرم.

طهماسبی تصریح کرد: تیم سایپا از بازیکنان جوان و با تجربه وبا انگیزه ای تشکیل شده است و بازی مقابل این تیم به طور حتم مشکل خواهد بود، تیم صبای قم برای پیروزی مقابل سایپا صف آرایی می کند و محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و با حمایت هواداران خود هدف خود را محقق می کنیم.

مهاجم صبا قم تصریح کرد: شرایط تیم صبای قم بسیار مناسب است و مشکلات گذشته این تیم تا حدود فراوانی رفع و برطرف شده است و بازیکنان شرایط و امکانات لازم را برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند مقابل تیم سایپا دارا می باشند./آق

برچسب ها: طهماسبی ، تیم صبا ، سایپا ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار