با روي کار آمدن دولت سوسياليست در فرانسه ، تعداد فرانسويهايي که به منظور فرار مالياتي از اين کشور مهاجرت مي کنند روز به روز افزايش مي يابد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه  ت اف ؛ پس از آنکه ثروتمندترين شهروند فرانسوي چندي پيش درخواست تابعيت بلژيکي کرد اکنون ژرار دوپارديو بازيگر سرشناس سينما نيز به دنبال مهاجرت به بلژيک است.

دوپارديو به منظور پرداخت ماليات کمتر در فرانسه، ملکي  در بلژيک خريده است تا با سکونت در اين کشور ماليات خود را در آن کشور پرداخت کند.

روستاي مرزي نشن (Nechin) در بلژيک شمار قابل توجهي خانه مجلل دارد که به تازگي شهروندان فرانسوي آنها را خريداري کرده اند.

ماليات بر ملک و ماليات بر ارث و حتي ماليات بر تغيير ارزش ملک در بلژيک بسيار کمتر از فرانسه است به همين علت فرانسويهاي ثروتمند ترجيح مي دهند در اين کشور مستقر شوند.

شهردار نشن مي گويد جذبه مالياتي باعث حضور تعداد زيادي از فرانسويها شده است.از ماه سپتامبر   تاکنون  آهنگ مهاجرت فرانسويها به بلژيک سرعت بيشتري گرفته است و تاکنون دويست هزار فرانسوي به منظور فرار مالياتي در بلژيک مستقر شده اند.

حتي در محله هاي مرفه نشين بروکسل پايتخت بلژيک نيز اکثر سکنه فرانسوي هستند. برنار آرنو مدير عامل شرکت فرانسوي ال وي ام اچ نيز به تازگي به اين کشور مهاجرت کرده است.

برچسب ها: فرانسه ، مهاجرت ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار