کارگردان فیلم "مرهم" گفت: مطالعه برای من همچون دستی نجات بخش است و گویی مرا چند ساعت مطالعه از برخی جهات منفی زندگی دور نگه می دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیرضا داوود نژاد کارگردان مطرح سینما در گفت و گو با ستاد اطلاع رساني بيستمين دوره هفته كتاب، درباره لذت کتابخوانی اظهار کرد: کتاب به زندگی من و آن هایی که همچون بنده به مطالعه علاقه مند هستند، معنا می دهد و از روزمرگی، بیهودی، بی معنایی و مصائب روزگار بیرون می آورد.
وی مطالعه را یک دست نجات بخش توصیف کرد و گفت: مطالعه برای من همچون دستی نجات بخش است و گویی مرا چند ساعت مطالعه از برخی جهات منفی زندگی دور نگه می دارد.
کارگردان فیلم ماندگار "نیاز" در بخش دیگری از صحبت های خود، ضمن اظهار خرسندی از نامگذاری روزی به نام کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: صحبت از این ایام، در من افسوس ایجاد می کند که چرا باید روزی به نام "سینما" از تقویم حذف شود و ما با چنین بی توجهی هایی، بازار مخاطبان میلیونی داخل و کشورهای فارسی زبان خود را به دست شبکه های ماهواره ای و بازار سیاه ویدئو بسپاریم.
علیرضا داوود نژاد در پایان، ابراز کرد این روزها سرگرم مرور دو کتاب پیش تر خوانده شده "چنین گفت زرتشت" و کتاب یونگ درباره این اثر "نیچه" است.
بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار "يادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان ماه سال جاري در سرتاسر كشور برگزار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار