دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر آمریکایی‌ها این ادعا را دارند که پهپادشان خارج از مرزهای ایران بوده می‌توانند به سازمان ملل شکایت کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی در حاشیه مراسم نخستین سالروز شهداي غدير و شهید تهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای سیستم‌های بسیار دقیقی هستند، اظهار داشت:‌ اگر نیروهای مسلح، تصادفا خارج از مرز ایران عمل کرده بودند با صراحت اعلام مي‌کردند.

وی با بيان اينکه ما باید حرف نیروهای مسلح‌ را قبول کرده و به آن اعتماد کنیم، افزود: جریان خطرناکی در منطقه در حال شکل‌گیری است. که نوعی شکل‌دهی به منطقه صورت می‌‌دهد و برخی از کشورهای منطقه بدون آگاهی کامل غرب را همراهی می‌کنند که بدون شک به ضررشان خواهد بود.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: غرب با رویکرد جدیدی به منطقه آماده و به دنبال ناپایدار کردن منطقه است. قدرت‌های بزرگی مانند چین و روسیه که فردا قوی‌‌تر هم می‌شوند برای چالش با آمریکا دعواهای خود را بر سر ما خالی می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: باید اتحادیه آسیای جنوب غرب را مانند اتحادیه اروپا تشکیل دهیم تا مسائل در منطقه حل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص ادعای آمریکا مبنی بر خارج بودن پهپاد آمریکایی از مرز هوایی کشورمان تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها این ادعا را دارند که پهپادشان خارج از مرزهای ایران بوده می‌توانند به سازمان ملل شکایت کنند چون ادعای بدون ارائه دلیل، محلی ندارد.

رضایی همچنین در پاسخ به این سوال که دادستان گفته پسر شما را موساد ترور کرده اظهار داشت:‌ چیزی بیشتر از این براي گفتن ندارم و نتیجه بررسی‌ها به مردم اعلام شده اما امیدواریم دولت امارات کمک کند تا ابهامات اين پرونده رفع شود.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: رضایی ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار