ترکيه براي گروههاي تروريستي مسلح يک اردوگاه جديد ايجاد کرده است و افسران آمريکايي و صهيونيستي نحوه ارتکاب اقدامات تروريستي را به گروههاي تروريستي در اين اردوگاه آموزش مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ، روزنامه يورت چاپ ترکيه از وجود يک اردوگاه جديد آموزش تروريستهاي مزدور در خاک ترکيه خبر داد.

اين روزنامه نوشت دولت ترکيه اردوگاهي را براي گروههاي تروريستي در منطقه "يايلا داغ" ايجاد کرده است.

نيروهاي ارتش ترکيه از اين اردوگاه واقع در نزديکي مرزها با سوريه حفاظت مي کنند و افسران آمريکايي و اسرائيلي حدود 2500 تروريست از جمله شماري از عناصر شبکه القاعده را آموزش مي دهند.

آنها مسئول حملات تروريستي در برخي مناطق شمال غربي سوريه  هستند .اين اطلاعات و گزارشهاي ديگر درباره نقش ترکيه در ريختن خون سوريها ثابت کننده ابعاد توطئه عليه سوريه است و دروغين بودن شعارهاي دولت اردوغان را  درباره حوادث سوريه بر ملا مي کند و آنکارا مي کوشدتروريسم خود را عليه سوريه پوشش دهد .

طرفهاي خارجي که از اقدامات گروههاي تروريستي مرتبط با اين طرفها حمايت مي کنند مسئول ريخته شدن خون سوريها هستند . ترکيه از گروههاي تروريستي مسلح حمايت مي کند و اين حقيقتي است که رجب طيب  اردوغان نخست وزير ترکيه و گروهک وي نمي توانند آن را پنهان کنند.

رهبران حزب توسعه و عدالت از هنگام آغاز بحران در سوريه در تلاشند دخالتشان را در بحران اين کشور تکذيب کنند اما واقعيتها امروز روشن تر شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار