در چهل و دومین نشست نقد و بررسی ادبیات افغانستان، مجموعه داستان كوتاه «برادرم رمضان» اثر داستان نویس جوان افغانستانی، تینا محمد حسینی در حوزه هنری نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز آفرینش های ادبی؛ در این نشست ادبی دكتر محمد امین زواری نویسنده و منتقد افغانستانی و علی‏ الله سلیمی نویسنده و منتقد ایرانی این مجموعه داستان را تحلیل و بررسی می‌كنند.
بنابراين گزارش؛‌ مجموعه داستان "برادرم رمضان" در بر گیرنده 96 صفحه‌ و یازده داستان كوتاه است كه عناوین برخی از آنها عبارت است از آخرین بولانی شكم‌پر، وسط پیاده‌رو، هلی‌كوپتر، كشف بزرگ، فقط هشت هفته، هر جا كه می‌روی تنها نباشی و شاید یادش نمی‌افتاد.
لازم به ذكر است؛ تینا محمد حسینی متولد ولایت غزنی افغانستان و در حال حاضر دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه كرج است. وی مسئول بخش كلاسهای داستان خانه ادبیات افغانستان در تهران است و مجموعه داستان "برادرم رمضان" از این نویسنده توسط نشر آگه منتشر شده است.
گفتني است؛ این نشست  نقد ادبی، ساعت 16عصر پنج‌شنبه 24  آبان در سالن اوِستای حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه، روبه‌روی دانشگاه امیر كبیر برگزار می‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار