جمع‌آوري 65 امضا براي استيضاح وزير، برگزاري رزمايش مدافعان آسمان ولايت 4، ايجاد 9131 حلقه صالحين بسيجي در استان تهران،‌ افتتاح طرح شبکه ملي عدالت از سوي قوه قضاييه و جذب 800 نفر در آزمون قضات امسال، از مهمترين عناوين خبري روز پنجشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (پنجشنبه) به اين شرح است:

 جمع‌آوري 65 امضا براي استيضاح وزير

عضو كمیسیون صنایع و معادن با اشاره به طرح استیضاح وزیر ورزش كه چندی پیش عملیاتی نشد، اظهار داشت: در موقعیت‌های حساس اقتصادی و مدیریتی نمایندگان نباید طرح سوال از وزیر ورزش را مقدم‌تر از وزیر اقتصاد می‌دانستند چراكه طرح استیضاح وزیر ورزش به جای وزیر اقتصاد نشا‌دهنده این است که مجلس برداشت صحیحی از وضعیت معیشتی مردم ندارد.

نظام به هيچ جرياني باج نمي‌دهد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مردم دل خوشی از جریانات سیاسی که خواهان باج‌دهي از نظام هستند ندارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب همواره در مسیر ارزش‌ها گام برداشته است لذا هیچگاه به هیچ جریان خاصی امتیازی نخواهد داد.

آقاي حق‌شناس، دولت‌هايي که سرنگون شدند از حمايت امريکا برخوردار بودند!

دبيرکل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار گفت: دولت‌هايي که در جريان بيداري اسلامي سرنگون شدند بيشترين حمايت را از سوي غرب داشتند.

دفاع از مراکز حساس کشور در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 از انجام تمرین و تاکتیک‌ها برای دفاع از مراکز حساس کشور در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 خبر داد.


بسیج باید بصیرت‌گرایی را جدی بگیرد/ایجاد 9131 حلقه صالحین بسیجی در استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: وجود بصیرت در انسان موجب شناخت و آگاهی از باورهای دینی و اعتقادی شده که تمام بسجیان باید الحاق آن در وجود خود را جدی بگیرند.

مهمانپرست تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، از اعضای عدم تعهد خواست تا هرگونه مناسبات با این رژیم را قطع کنند.

سوءاستفاده رسانه‌هاي دولتي از قضيه فوت وبلاگ‌نويس/ خط مشي برقراري عدالت و حفظ استقلال قوه قضاييه است


رييس قوه قضاييه با انتقاد از برخي سايت‌هاي رسانه‌اي وابسته به دولت که با خبرهايشان باعث برهم زدن امنيت ملي مي‌شوند، گفت: برخي از اين سايت‌ها از قضيه مرگ وبلاگ‌نويس سوءاستفاده کرده و مي‌گويند مشخص شد که قضيه رفتن رييس‌جمهور به اوين به خاطر چه بوده است.

جذب 800 نفر در آزمون قضات امسال/فعالیت 7500 قاضی در دستگاه قضایی کشور

معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه از جذب 800 نفر در آزمون قضات امسال و فعالیت 7500 قاضی در دستگاه قضایی کشور خبر داد.

«مأموریت به تهران» و « سلطه همه جانبه » دو کتاب منتخب در سال 91

موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلام، ضمن گرامیداشت هفته کتاب، تعدادی از کتب منتخب خود که در سال 91 منتشر شده است را به علاقه مندان معرفی کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار