مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه‌های علمیه حق بزرگی بر انقلاب و نظام اسلامی دارند گفت :وظیفه دولت‌هاست که در مسائل عمرانی و زیرساختی به حوزه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، در نشست توجیهی کارشناسان برنامه ریزی و پشتیبانی، امنای مالی و حسابداری مدیریت های استانی حوزه های علمیه سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با تقدیر از مسئولانی که در برنامه های عمرانی و توسعه ای و زیرساختی به حوزه کمک کرده اند، گفت: تمام تلاش ما این است که تکیه حوزه ها به منابع دولتی کم شود، هر چند این وظیفه دولت هاست که در مسائل عمرانی به حوزه های علمیه کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آشنایی با دین را وظیفه انسان مسلمان و خدا شناس دانست و افزود : تفقه یکی از گام های بلندی است که انسان باید در زندگی بردارد و خاستگاه این حوزه علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، با اشاره به شرایط اقتصادی امروز جامعه ، خطاب به مدیران استانی حوزه های علمیه تاکیدکرد: مدیران استانی باید منابع مالی شفاف را جذب و دخل و خرج ها را اندازه گیری و حسابرسی کنند./س

برچسب ها: قم ، مدیر حوزه ، دولت ، وظیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.