استاندار تهران گفت: گستردگي جغرافياي شهر تهران موجب اخلال در ارتباط شهروندان تهراني با فرمانداري شده است که براي حل اين موضوع با تدوين ساختار تشکيلاتي جديد در فرمانداري، شاهد حضور نمايندگان اين دستگاه در مناطق شهر تهران خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، مرتضي تمدن امروز در مراسم توديع و معارفه فرماندار تهران در خصوص اقدامات دولت در طول دولت نهم و دهم اظهار داشت: دولت همواره از ابتدا در جهت خدمت به مردم گام برداشته و مخلصانه در جهت رفاه مردم در طول خدمت خود حرکت مي‌کند.

وي با بيان اينکه مديريت در اجراي برنامه‌هاي دولت داراي اهميت بسزايي است، افزود: اجراي برنامه‌هاي دولت در طول يک برنامه مشخص و منظم و برنامه‌ريزي شده در وزارتخانه‌ها استانداري‌ها و فرمانداري‌ها بايد مورد توجه قرار‌ گيرد چرا که انجام اين امور طبق برنامه‌ريزي مي‌تواند کارهاي دولت را بيش از پيش براي مردم نمايان کند.

استاندار تهران با بيان اينکه آقاي فرهادي از مسئولان اجرايي موفق در سطوح بالا در کشور است، تصريح کرد: حضور وي در اين سطح نشان دهنده نيت خالصانه وي براي خدمت به مردم است که اين موضوع نشان‌دهنده مردمي بودن دولت و دولتمردان در همه عرصه‌هاست.

تمدن اجراي برنامه‌ها در تهران را اجراي صحيح مديريت جامع دانست و گفت: مديريت جامع در تهران بايد جدي گرفته شود چرا که هر برنامه عظيم و گسترده‌اي با داشتن مديريت جامع به نتيجه خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه ساختار تشکيلاتي فرمانداري تهران پاسخگوي نياز مردم نيست، اظهار داشت: ساختار تشکيلاتي فرمانداري تهران بايد ارتقا يابد تا از اين طريق بتوانيم خدمت به مردم را افزايش داده و در جهت تعامل با مردم گام برداريم.

وي افزود: يکي از برنامه‌هاي مهم در ساختار اجرايي تشکيلاتي فرمانداري تهران حضور نمايندگان فرمانداري در مناطق مختلف شهر تهران است که اين موضوع بايد در دستور کار فرماندار جديد قرار گيرد.

استاندار تهران با اشاره به اينکه فرمانداري تهران داراي ظرفيتي برابر با استانداري‌هاي سراسر کشور است، يادآور شد: ظرفيتي که در فرمانداري تهران وجود دارد، مي‌تواند با استفاده صحيح و به‌ موقع از آنها در شهر موجب کاهش مشکلات مردم شده و وضعيت زندگي مردم را بهبود بخشيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: تمدن ، فرمانداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار