تيم شهرداري سنندج در مسابقه آخر دور رفت رقابت هاي ليگ دسته اول بسکتبال باشگاه هاي کشور مقابل تيم پتروشيمي بندر امام با نتيجه 67 بر 51 پيروز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، تيم شهرداري سنندج در دو کوارتر اول با به نمايش گذاشتن يک بازي زيبا و فني با نتيجه 40 بر 26 حريف خود را شکست داد تا با اختلاف امتيازي مناسب به رختکن برود.
در نيمه دوم اين مسابقه هيجان انگيز تيم پتروشيمي بندر امام براي کم کردن اختلاف پاي به ميدان گذاشت و با دستور پرس بازيکنان شهرداري به مقابله با حريف کردستاني خود پرداخت اما شاگردان " ويسي " با نمايشي عالي و به کار گيري تاکتيک هاي هجومي در کوارتر هاي سوم و چهارم بازي را اداره کردند و در نهايت با نتيجه 67 بر 51 تيم پتروشيمي را با شکست بدرقه کردند.

تيم شهرداري سنندج با کسب اين برد و مجموع 10 امتياز هم امتياز با تيم صدرنشين تکماش قزوين در رده دوم جدول جايگاه خود را مستحکم ساخت.

تيم پتروشيمي که تازه به مسابقات پاي نهاده است در اولين ديدار در کرمانشاه مغلوب تيم لبنيات مانيزان اين شهر شده بود و با شکست مقابل شهرداري سنندج دومين شکست متوالي خود در اين فصل مسابقات را کسب کرد .

گفتني است تيم شهرداري سنندج پس از اين ديدار به تعطيلات نيم فصل مي رود و از 17 آذرماه جاري مسابقات دور برگشت آغاز خواهد شد ./ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.