كاهش سفارشات صنعتي ايتاليا

موسسه رسمي آمار ايتاليا (ايستات) اعلام کرد سفارش هاي صنعتي اين کشور در ماه سپتامبر در مقايسه با مدت مشابه پارسال، دوازده و هشت دهم درصد و در مقايسه با ماه اوت، چهار درصد کاهش يافت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ در حالي که ايتاليا تلاش مي کند از رکود اقتصادي خارج شود، اين سيزدهمين کاهش متوالي سفارش هاي صنعتي اين کشور بر مبناي سالانه، به حساب مي آيد.بر مبناي ماهانه، سفارش هاي صنعتي ايتاليا در ماه هاي اوت و ژوئيه افزايش يافته بود.

در حالي که دولت ايتاليا با اتخاذ اقدامات رياضت اقتصادي و کاهش بودجه خود، تلاش مي کند هزينه هايش را مهار کند، ايستات اعلام کرد کاهش تقاضاي داخلي يکي از عوامل مهم کاهش سفارش هاي صنعتي بوده است.سفارش ها از داخل ايتاليا در مقياس سالانه، پانزده و هشت دهم درصد و در مقياس ماهانه، يک و چهار دهم درصد کاهش يافته است.

در حالي که بحران بدهي منطقه يورو همچنان به اقتصاد جهان لطمه مي زند، سفارشات از خارج ايتاليا نيز بر مبناي سالانه هشت و يک دهم درصد و بر مبناي ماهانه هفت و چهار دهم درصد کاهش يافته است.

ايتاليا در پايان سال دو هزار و يازده وارد رکود اقتصادي شد و دولت انتظار ندارد رشد اقتصادي اين کشور تا قبل از سال دو هزار و سيزده از سر گرفته شود. دولت ماريو مونتي نخست وزير ايتاليا تلاش مي کند با يک رشته تدابير رياضتي و اصلاحات، بدهي هاي عظيم اين کشور را تحت کنترل در بياورد.

برچسب ها: ایتالیا ، سفارش ، امار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار