مسئول بازسازي منطقه آذربايجان شرقي گفت: شناسايي و كمك رساني اين روستا همانند ساير روستاها در روزهاي ابتدايي زلزله صورت گرفته و تاخير براي امداد رساني و آوربرداري اين روستا را به شدت تكذيب مي كنم.

محمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه وضعيت نابسامان روستاي ونگ ملك در منطقه اهر را به شدت تكذيب ميكنم، گفت: در اين روستا تنها 3 خانوار به صورت دائمي ساكن هستند و اين زلزله هيچکدام از واحدهاي مسكوني در اين منطقه را تخريب نکرده است.

وي ادامه داد: هيچ ساختماني در اين منطقه بالاي 60 درصد تخريب نشده  و تنها ترک هايي در ديوار هاي اين واحد ها اتفاق افتاده كه نياز به آوار برداري نداشته اند.

مسئول بازسازي منطقه آذربايجان شرقي در ادامه تصريح كرد: با وجود تخريب نشدن واحدهاي مسكوني در اين منطقه 3 کانکس به صورت موقت با تمامي امكانات از جمله‌، آب ،برق، گاز نصب شده است.

محمدي با اشاره به اينكه زلزله در اين منطقه تلفات جاني نداشته است، افزود: تمامي 3 خانوار ساكن در اين روستا سالم هستند و هيچ آسيبي به افراد اين منطقه وارد نشده است.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: شناسايي و كمك رساني اين روستا همانند ساير روستاها در روزهاي ابتدايي زلزله صورت گرفته و تاخير به امداد رساني و آوربرداري اين روستا را به شدت تكذيب مي كنم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار