رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: با تاکید بر اینکه اصل و مبنای ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان توسط سپاه، کیفیت بالای واحدهای ارائه شده بود، گفت: اکنون 1200 واحد سقف زده شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، سردار مجید خراسانی در شهرستان اهر و در مراسم افتتاح 770 واحد مسکونی و 7 هزار واحد نگهداري دام و طیور اظهار داشت: از 2 هزار واحد واگذار شده به سپاه، بسیج سازندگی ساخت 800 واحد را به عهده گرفت و ساخت 1200 واحد نیز به مجموعه سپاه عاشورا سپرده شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود:‌ در مدت حضور خود در این منطقه به معنای واقعی کلمه مانور محبت اقوام را دیدم و در هر نقطه‌ای افرادی از یک قومیت و یک استان مشغول خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بودند.

وی با اشاره به حضور 80 گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده از نخستین روزهای حادثه تاکنون تصريح کرد: بسیج سازندگی از ابتدا تا انتهای ساخت واحدهای مسکونی، علاوه بر مدیریت و مهندسی، به دلیل شرکت در ثواب کار حتی کارهای بنایی را نیز انجام می‌داد و در این راستا تعامل بنیاد مسکن نیز ستودنی بود.

سردار خراسانی با تاکید بر اینکه اصل و مبنای ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان توسط سپاه، کیفیت بالای واحدهای ارائه شده بود، یادآور شد: به همین دلیل است که از 2 هزار واحدی که قرار بود سپاه و بسیج بسازند تاکنون این تعداد(حدود 800 واحد) به بهره‌برداری رسید. البته اکنون 1200 واحد سقف زده شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح کشور توسط اين نهاد تصریح کرد: بیش از 20  استان کشور برای حضور در مناطق زلزله‌زده داوطلب بودند اما به دلیل اینکه تنها زمینه برای حضور 9 استان آماده بود، نتوانستیم به طور کامل از ظرفیت سایر استان‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان با قدردانی از آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران، فرماندهان نواحی مناطق زلزله‌زده و جهادگران سراسر کشور، مجموعه سازندگی خاتم‌الانبیاء، هلال احمر و بسیج سازندگی و سپاه‌های 9 استان که در این مناطق به خدمت‌رسانی مشغول بودند، خاطرنشان کرد: در حقیقت افتخار ماندگار این حادثه، مانور محبت بین قومیت‌ها و ملیت‌های کشور بود.

برچسب ها: خراسانی ، بسیج ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار