نماينده تهران خطاب به رئيس مجلس گفت: طرز اداره مجلس عجيب است، شما رئيس مجلس هستيد و ماده 22 آيين نامه داخلي مجلس به شما اجازه مي‌دهد تا جلوي اخطارهاي بي‌رويه را بگيريد و نبايد اجازه چنين امري داده شود چرا که برخي رويه‌ها باب مي‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد توکلي نماينده تهران در جلسه علني امروز (چهارشنبه يكم آذرماه) طي تذکري به رئيس مجلس گفت: هر چند بنده با کليات طرح اصلاح قانون انتخابات مخالف هستم ولي طرز اداره مجلس عجيب است چرا که اجازه مي‌دهيد در مورد مواد اين طرح نيز اخطار داده شود.

توکلي افزود: شما خلاف آيين نامه عمل مي‌کنيد که اين به منزله دفاع از طرح اصلاح قانون انتخابات است.

نماينده تهران در مجلس تصريح كرد: شما رئيس مجلس هستيد و ماده 22 آيين نامه داخلي مجلس به شما اجازه مي‌دهد تا جلوي اخطارهاي بي‌رويه را بگيريد و نبايد اجازه چنين امري داده شود چرا که برخي رويه‌ها باب مي‌شود.

وي در ادامه گفت: از همکاران درخواست مي‌کنم در خصوص مواد اين طرح اخطار ندهند چرا که اخطار مربوط به کليات است و رئيس مجلس نيز نبايد اجازه اخطار دهد.

لاريجاني در پاسخ به توکلي گفت: نخست اينکه من رجال الغيب نيستم تا بدانم که اخطار در چه مورد است، دوم آنکه بايد به نمايندگاني که اخطار مي‌دهند جواب دهم چرا که با يک کلمه درست نمي‌شود.

وي افزود: البته اشکال شما وارد است.

انتهاي پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار