تیم ربات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه توانست با اقتدار در بین تیم های قدرتمندی از دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی سراسر کشور به مقام نخست ، چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک خوارزمی دست پیدا کند .

این تیم رباتیک که قبلا در مسابقات ایران open   به مقام سوم و در مسابقات جهانی مکزیک به رتبه چهارم جهان دست یافته بود با کوله باری از تجربه اندوخته شده از مسابقات گذشته  برای نخستین باردر چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک خوارزمی که از معتبرترین مسابقات ملی کشوری محسوب می شود شرکت نمود و توانست در میان بهت و حیرت تیم های شرکت کننده در رشته ی : « ربات امدادگر واقعی در عبور از موانع سخت و قدرت مانور بالا » ضمن عبور از ده ها مانع طبیعی و مصنوعی با اقتدار به مقام قهرمانی برسد .

سرپرست تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : این دوره از مسابقات که دردانشگاه امیر کبیر تهران برگزار شده بود ازسطح بسیار بالایی برخوردار بود و استاندارد مسابقات بصورت قابل توجهی تغییر کرده و ارتقا بافته بود .

مهندس زاهدی از تیم فیروزکوه به عنوان یک شگفتی یاد کرد و گفت : هماهنگی اخلاق و شاکله تیمی شاخصه تیم دانشگاه فیروزکوه بود که همه خبرگزاری ها و شرکت کنندگان را مجذوب خود کرده بود .

وی ضمن تقدیر از اعضای تیم تاکید کرد حمایت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه همواره مشوق ما بوده است و امید واریم در خصوص ارتقای کیفی ربات و تکمیل نقاط ضعف آن این حمایت ها تداوم داشته باشد .

اعضای تیم ربا امداد گر واحد فیروزکوه آقایان استاد مهندس احمد زاهدی ، سرپرست تیم ، علی عبداللهی ، احسان مرادی ، مازیار معصومی ، ایمان آهنگر ، منصور زاهدی پور ، امیر حسین خلیلی ، علی گل محمدی  هستند که ازطرف هیات رئیسه واحد فیروزکوه مورد استقبال گرم قرار گرفته و مقررشد هدایایی بجهت این تلاش مجدانه و قهرمانی غرور آفرین به این عزیزان اهدا گردد .

گفتنی است امسال اولین جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی و چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک خوارزمی به طور هم زمان در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران برگزار شده است که اعتبار این مسابقات را به طور چشم گیری افزایش داده بود و ازاین نظر کسب عنوان ملی برای تیم ربات فیروزکوه بسیار با ارزش می باشد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.