دوربین های دیجیتال جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی کمرا که مجهز به سیستم عامل آندروید هستند، 7 دسامبر در کانادا رونمایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات؛ سیستم عامل آندروید به دلیل خاصیت متن باز بودن خود محبوبیت بسیاری را پیدا کرده و توانسته با داشتن تعداد برنامه های زیاد خود بسیاری را به خرید محصولات آندرویدی ترغیب کند.

اولین حضور آندروید در گجت های غیر تلفنی را می توان به کنسول بازی اشاره کرد ، در واقع کنسول های آندرویدی که در تابستان معرفی شدند این امکان را به وجود می آورد که از بازی های آندرویدی در وسایلی به جز تبلت و تلفن همراه استفاده کرد و لذت برد.


اما این بار شرکت سامسونگ دست به ابداعی تازه زده است، دوربین های دیجیتال اندرویدی ، این دوربین ها که علاوه بر عکاسی امکان نصب برنامه های آندرویدی را بر روی خود به دارندگانشان می دهند ، قرار است در 7 دسامبر در کانادا رونمایی شوند.

قرار است که بر روی این دوربین ها امکان نصب نسخه ی لوبیا ژله ای آندروید وجود داشته باشد.

وجود سیستم عامل آندروید بر روی یک دوربین امکان تدوین عکس توسط اپ های مختلف بر روی خود دوربین را به کاربران می دهد ، علاوه بر این در زمان های بی کاری با کمک برنامه ها و بازی های سرگرم کنند می توان وقت خود را پر کرد.

البته تنها ویژگی این دوربین داشتن سیستم عامل آندروید نیست بلکه با کمک این دوربین می توان به وسیله ی شبکه ی 3G به اینترنت هم متصل شد.

این دوربین قرار است با قیمتی معادل 500 دلار وارد بازار شود.

برچسب ها: دوربین ، آندروید ، دریچه ، گجت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
tower
۰۴:۵۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۱
aya in mobile ham hast ?
yani mishe bahash telefon zad ?
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۱
Na
آخرین اخبار