سرهنگ خانچرلي، صبح امروز ضمن اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده شهر تهران، از نتيجه اقدامات اين طرح و همچنين جزييات اجراي آن سخن گفت.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس،  سرهنگ محسن خانچرلي، رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز  ضمن اشاره به ادامه اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده شهر تهران از نتيجه اقدامات اين طرح و همچنين جزييات اجراي آن سخن گفت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" در راستاي اجراي تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و در ادامه اجراي طرح امنيت محله محوري، طرح هاي برخورد با محصولات ضد فرهنگي و غيرمجاز و كنترل پاركينگ هاي عمومي از سوي تيم هاي عملياتي پليس پيشگيري پايتخت در سطح تهران بزرگ به اجرا درآمد.
 
 
وي افزود:" اين طرح از 28 آبان ماه امسال در محدوده سركلانتري هاي يازده گانه در 170 نقطه از پيش تعيين شده، به اجرا در آمد و در نهايت منجر به دستگيري تعدادي متهم و كشف مقادير قابل توجهي محصولات ضد فرهنگي شد.
 
 
سرهنگ خانچرلي عنوان داشت:" طرح نظارت و كنترل پاركينگ هاي عمومي نيز دردو روزبه اجرا درآمد که طي آن از 29 پاركينگ در سطح تهران بزرگ بازديد شد.
 
 
رييس پليس پيشگيري پايتخت گفت:" اين طرح که در آن تيم هاي عمليات معاونت عمليات اين يگان حضور داشتند، به منظور شناسايي مناطق جرم خيز، پاكسازي آنها و كشف وسايل نقليه اعم از خودرو و موتورسيكلت مسروقه در محدوده كلانتري هايي زير مجموعه سرکلانتري هاي پليس پيشگيري پايتخت، اجرا شد.
 
 
سرهنگ خانچرلي تصريح کرد:" طي اين عمليات نيز کليه نقاط جرم خيز، پاركينگ ها و محل هايي که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسي و نظارت قرار گرفت و متعاقب آن 21 خودرو و 5 موتورسيكلت داراي سوابق احكام قضايي يا سابقه سرقت كشف و توقيف شد.
 
 
رييس پليس پيشگيري پايتخت در پايان با اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در شهر تهران، گفت:" طرح امنيت محله محور در راستا افزايش آرامش و امنيت شهروندان به اجرا درآمده است و در روزهاي آتي نيز ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند نظرات و موضوعات مطروحه را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 و يا مراجعه به نزديک ترين کلانتري با پليس در ميان بگذارند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار