فريادهاي زن جوان و مقاومت وي موجب شد تا آدم ربايان، از ترس دستگيري پا به فرار بگذارند و نتوانند به خواسته شوم و شيطاني خود برسند.در حالي که ۲ جوان آدم ربا سوار بر پيکان از محل فرار مي کردند زن جوان شماره پلاک خودرو را به خاطر سپرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يکي از دزدان خشني که به خاطر سرقت طلا، زن جواني را با پيکان سفيد رنگ ربوده بودند با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد اين درحالي است که تحقيقات پليس با دستورات ويژه قضايي براي دستگيري همدست فراري وي ادامه دارد.

اول آذرماه جاري زن ۱۹ساله اي در حاشيه بزرگراه فجر مشهد منتظر خودرو بود که يک دستگاه پيکان سفيد رنگ مقابلش توقف کرد. زن جوان به تصور اين که راننده پيکان مسافرکشي مي کند در حالي سوار خودرو شد که جوان ديگري نيز در صندلي عقب نشسته بود. با سوار شدن اين زن،راننده ۲۲ساله پدال گاز را به سمت «تقاطع غيرهمسطح خيام» مسيري که زن مذکور اعلام کرده بود، فشرد اما هنوز مسافت زيادي طي نشده بود که ناگهان راننده پيکان در صدمتري تغيير مسير داد و به طرف مهرآباد حرکت کرد.

زن جوان که از تغيير مسير ناگهاني راننده نگران شده بود اعتراض کرد ولي در يک لحظه جواني که در صندلي عقب بود شوکر برقي را بر بدن وي فرود آورد و صداي فرياد او در فضاي داخل خودرو پيچيد. مسافر جوان که ديگر مطمئن شده بود در دام دزدان خشن و خطرناک گرفتار شده است به آن ها التماس کرد که رهايش کنند اما دزدان که چشم طمع به انگشترهاي طلا دوخته بودند او را تهديد به مرگ کردند. فريادهاي همراه با التماس اين زن را کسي نمي شنيد و راننده پيکان همچنان بر سرعت خودرو مي افزود.

 ترس و وحشت بر وي غلبه کرده بود و هيچ راه گريزي نداشت. خودرو به داخل يکي از خيابان هاي فرعي و خاکي منطقه مهدي آباد در شهرک شهيد باهنر پيچيد و دقايقي بعد در بيابان هاي اطراف توقف کرد دزدان خطرناک به زور انگشترهاي طلاي زن جوان را از دستش خارج کردند و به فريادهاي او نيز توجهي نمي کردند در همين حال زن جوان متوجه نگاه هاي هوس آلود يکي از دزدان شد او که خود را در معرض خطر مي ديد بار ديگر به دفاع از خود پرداخت و با آن که دزدان ضرباتي را با شوکر برقي بر بدنش فرود آورده بودند هم چنان به مقاومت خود ادامه مي داد.

سرانجام فريادهاي زن جوان و مقاومت وي موجب شد تا آدم ربايان، از ترس دستگيري پا به فرار بگذارند و نتوانند به خواسته شوم و شيطاني خود برسند. اين گزارش حاکي است: در حالي که ۲ جوان آدم ربا سوار بر پيکان از محل فرار مي کردند زن جوان شماره پلاک خودرو را به خاطر سپرد.

دقايقي بعد او با کمک شهروندان و رهگذران با پليس ۱۱۰ تماس گرفت و ماجراي آدم ربايي را شرح داد. ماموران کلانتري شهيد باهنر نيز بلافاصله عمليات دستگيري متهمان را در دستور کار قرار دادند و با استعلام شماره پلاک خودرو، ساعتي بعد موفق شدند مالک پيکان سفيد رنگ را شناسايي کنند.

بررسي هاي پليس که با دستورات ويژه قضايي همراه بود مشخص کرد که خودرو مذکور در ساعت ارتکاب جرم در اختيار يکي از بستگان نزديک مالک خودرو بوده است؛ بنابراين وي در يک عمليات پليسي دستگير شد و مورد بازجويي قرار گرفت. جوان ۲۲ ساله که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمي بود با روبه رو شدن با زن جوان راهي جز اعتراف به حقيقت در برابر خود نديد. گزارش خراسان حاکي است: با توجه به اهميت موضوع، اين پرونده در شعبه ۸۰۹ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد و توسط قاضي اسماعيل شاکر مورد رسيدگي قرار گرفت.

متهم جوان اين پرونده که در برابر مقام قضايي قرار گرفته بود ضمن اقرار صريح به ارتکاب جرم گفت: قبول دارم آن روز با يکي از دوستانم زن جوان را در صدمتري فجر سوار و پس از سرقت طلاهايش او را در بيابان رها کرديم. وي که در ابتدا ايراد صدمه با شوکر برقي به زن جوان را انکار مي کرد گفت: من او را با شوکر برقي نزدم اين درحالي بود که با دستور مقام قضايي، ماموران انتظامي در بازرسي از داخل خودرو پيکان شوکر برقي را نيز کشف کردند.

براساس اين گزارش، قاضي شاکر در ادامه جلسه بازپرسي اتهام شرکت در آدم ربايي با وسيله نقليه، شرکت در سرقت مقرون به آزار طلا و حمل و نگهداري شوکر برقي غيرمجاز را به وي تفهيم کرد و بدين ترتيب متهم اين پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. در همين حال مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي دستگيري همدست فراري وي صادر کرد که تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت هاي به عنف پليس آگاهي براي دستگيري متهم فراري ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار