فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به موقعیت استثنایی استان اردبیل در حوزه کشاورزی و تولید محصولات متنوع و صاحب عناوین در سطح کشور نظیر سیب‌زمینی،‌ گندم و چغندر قند گفت: در کنار این ظرفیت قابلیت گردشگری این استان و سرعین شاخصه‌ای ممتاز دارد که با توجه و برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلند مدت می‌توان اهدافی را محقق کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر با بیان اینکه سرعین جزو شش شهر برتر کشور در حوزه گردشگری است، افزود: تمام اعجاز الهی را می‌توان در این منطقه از نظر طبیعی مشاهده کرد به طوری که در 400 هکتار مساحت این شهرستان 11 آبگرم با دبی مختلف و دما و خاصیت متفاوت واقع شده است.

وی با بیان اینکه سرعین هنوز به جایگاه ملی و بین‌المللی خود دست نیافته است، گفت: این شهر نگین شمال غرب و منبع عظیم در‌آمد از محل صنعت گردشگری کشور است که توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن در خاورمیانه نیز بی‌نظیر است.

فرماندار سرعین در ادامه افزود: آنچه به این شهرستان غنای مضاعف بخشیده است آب و هوای مناسب و طبیعت بکر و بی‌نظیر است که برای تولید ثروت و تامین رفاه عمومی می‌توان از محل در‌آمدهای گردشگری برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی را انجام داد./س 

برچسب ها: اردبیل ، حوزه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.