عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری ساده زیستی، استکبار ستیزی، مبارزه با اشراف گرایی، اعتقاد داشتن به مشورت و کارگروهی از بارزترین خصوصیت‌هایی است که نامزدهای واجد شرایط انتخابات ریاست جمهوری باید آن را در برداشته باشند تا بتوانند در عرصه انتخابات در قالب یک رقابت سالم فعالیت کنند.

احمدنجابت عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مولفه‌های انتخاب یک نامزد ریاست جمهوری گفت: به طور حتم طبق قانون اساسی مدیر و مدبر بودن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که جریانات و تشکل‌های سیاسی در انتخاب نامزد مورد نظر خود براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده باید به آن توجه کنند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری ساده زیستی ژ، استکبار ستیزی ژ، مبارزه با اشراف گرایی ژ، اعتقاد داشتن به مشورت و کارگروهی از بارزترین خصوصیت‌هایی است که نامزدهای واجد شرایط انتخابات ریاست جمهوری باید آن را در برداشته باشند تا بتوانند در عرصه انتخابات در قالب یک رقابت سالم فعالیت کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حرکت در مسیر اسلام، امام، انقلاب، ولایت فقیه و داشتن یک سابقه محکم و مستدل از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در یک نامزد ریاست جمهوری باید وجود داشته باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نجابت ، احزاب ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار