وزیر نیرو گفت: واگذاری همزمان تاسیسات زیربنایی از جمله آب ،برق و گاز با افتتاح واحدهای مسکن مهر از جمله اهداف اصلی ما در دولت دهم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مجید نامجو درجریان بازدید از واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس با بیان اینکه همپای وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن مهر حرکت می کنیم، افزود: مشکلی از نظر تامین برق برای واحدهای  مسکن مهر پردیس به دلیل  نیروگاه  برق 3 هزار واحدی دماوند نداریم.

وی با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کاری  را برای تامین آب وبرق واحدهای مسکن مهر پردیس در نظر داریم افزود:  افق شهر جدید پردیس ساخت 650 هزار واحد مسکن مهر است.

 نامجو در ادامه تصریح کرد: واگذاری همزمان تاسیسات زیربنایی از جمله آب ،برق وگاز با واحدهای مسکن مهر  از جمله اهداف اصلی ما در دولت دهم است.

وی در ادامه اظهار داشت: در تامین آب سایت‌های موجود برنامه ریزی صورت گرفته اما برای واگذاری نهایی باید ردیف بودجه بگیریم و اعتبار تخصیص دهیم تا کار انجام شود.

وزیر نیرو همچنین با اشاره به اجرای اصل 44 در وزارت نیرو و تاکید بر پایان پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت گفت: وزارت نیرو تا چند وقت دیگر شرکت‌های توزیع را واگذار می‌کند ضمن آنکه آب و فاضلاب نیز ادغام شده است تا واگذار شود به این ترتیب ما تنها نقش حاکمیتی ایفا می‌کنیم.
 نامجو خاطر نشان کرد: برای پیشبرد این پروژه‌ها نباید به مشکل مالی برخورد و در این زمینه نیاز به کمک است.

وی در ادامه یاد آور شد: تاکنون هیچ واحد مسکن مهر ی تا کنون بدون آب ،برق وگاز به متقاضیان تحویل داده نشده است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار