نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روستای سید راضی را باید به عنوان روستای نمونه از نظرایثار در کشور انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ آیت‌الله دکتر محسن حیدری در یادواره شهدای چریکی شهید بقایی شوش اظهار داشت: روستای سید راضی با داشتن 20 شهید، هفت جانباز و 150 ایثارگر با توجه به جمعیت 400 نفری آن در دوران دفاع مقدس باید به عنوان روستای نمونه کشوری از نظر ایثارگری معرفی شود.

وی یادواره شهیدان را یادواره شهیدان کربلاست دانست و افزود: حفظ یاد و خاطر شهید باید همیشه مورد توجه قرار گیرد زیرا شهیدان درس سادگی و یکرنگی و درستی را به ما آموختند تکرار این درس‌ها برای جامعه بسیار مفید است.

حیدری همچنین درباره ترفندهای تجزیه طلبی دشمن گفت: امروز استکبار جهانی و ضد انقلاب می‌خواهند این حقیقت  را پنهان کنند که مردم ایران دست به دست هم و متحد در برابر خدعه‌ها و حیله‌های آن‌ها ایستاده‌اند و جواب دندان شکن به آن‌ها را با حضور پر رنگ در میدان مختلف خواهند داد.

وی تاکید کرد: دشمن همیشه تاریخ در حال ایجاد تفرقه بین مردم بوده است و به این دلیل باید هوشیار باشیم تا در عرصه مقاومت در برابر استکبار یکپارچه باشیم.

 یادواره شهیدان گروه چریکی شهید مهدیه با حضور فرماندار شهرستان شوش، مسئول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و روسای دیگر ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شوش برگزار شد./س
برچسب ها: روستا ، راضی ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
چرا نامی از شهدا نیست ایا کم زحمت کشیدن برای شهرستان شوش
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۲۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
جریه سید راضی مردمانی خون گرم وسرد ومعتدل تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم در برخی نقاط رعد وبرق