معاون اول رئيس جمهور با بيان اينکه 64 درصد از مساحت کشور در قلمرو اقليم خشک قرار دارد، تاکيد کرد: پرداختن به اين موضوع از اهميت ويژه اي برخوردار است و بايد به شکل جدي در جهت جلوگيري از گسترش بيابان و توسعه پايدار مناطق کويري تلاش کنيم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور عصر روز گذشته(شنبه) در جلسه شوراي هماهنگي توسعه پايدار مناطق کويري و بياباني، با اشاره به اقدامات ستاد راهبردي توسعه جنوب کرمان خاطرنشان کرد: اين ستاد اقدامات درخور توجهي را بخصوص در دولت نهم براي جنوب استان کرمان به انجام رساند و تحولاتي را در اين منطقه ايجاد کرد.

وي در ادامه افزود: بايد با همان نگاه و اقدامات جدي در جهت بيابان زدايي در سطح کشور اقدام کنيم و در جهت توسعه مناطق خشک کشور بکوشيم.

در اين جلسه پيش‌نويس آيين‌نامه داخلي شوراي هماهنگي توسعه پايدار مناطق کويري و بياباني مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد پس از اعمال برخي تغييرات و اصلاحات براي تصويب در جلسه آتي شورا ارائه گردد.

شوراي هماهنگي توسعه پايدار مناطق کويري و بياباني بر اساس مصوبه هيات وزيران با هدف ايجاد هماهنگي در امور مطالعات، تصميم گيري، اجرا و نظارت بر طرح هاي توسعه مناطق کويري و بياباني تشکيل شده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، رئیس جمهور ، جلسه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار