روزجهاني معلولين روزي است كه بايد بار ديگر به آنچه كه عمل كرده ايم بيانديشم و براي آنچه كه بايد بدان برسيم برنامه ريزي كنيم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از جمله افتخارات آموزش و پرورش كشور ما توجه همه جانبه به احاد دانش آموزان و نيازهاي يكايك آنها به منظور ايجاد فرصت هاي برابر و عدالت آموزشي است.

قوانين و مقررات بالادستي و سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و بسياري از ضوابط و مقررات نظام جمهوري اسلامي براي اين منظور به تصويب رسيده اند تا بتوانند آنچه را كه براي ارتقاء آگاهي عموم و پيشرفت جامعه لازم است، فراهم آورند.

مسئوليت آموزش و پرورش دانش آموزان ،فرآيند گسترده و پيچيده اي است كه ويژه بودن دانش آموزان، آن را تخصصي تر و پيچيده تر نيز مي كند. فرآيندي كه بايد براي به نتيجه رسيدن، مراحل مختلفي را پشت سر بگذارد و متخصصان بسياري را در راه رسيدن به هدف، بكار بگمارد.

روزجهاني معلولين روزي است كه بايد بارديگر به آنچه كه عمل كرده ايم بيانديشم و براي آنچه كه بايد بدان برسيم برنامه ريزي كنيم تا در طول سال آتي اجرايي شود.

شعار روز جهاني معلولين در سال جاري عبارتست از:

« با بر طرف كردن موانع ، جامعه اي فراگير و قابل دسترس براي همه ايجاد كنيم»

اين شعار به تنهايي پيام الهي را به همراه خود دارد و آن اينكه عليرغم كارهاي انجام شده ، متأسفانه وجود موانع مختلف آموزشي ، اجتماعي ، فرهنگي و حتي فيزيكي ، از رشد و شكوفايي استعدادهاي بسياري از معلولان جلوگيري مي كند وتوجه و رفع آنها در پيشرفت اين عزيزان بسيار موثر خواهد بود.

در پايان با اميد به يگانه عالم هستي قصد آن داريم تا با حمايت هاي وزير محترم و دولت جمهوري اسلامي و ياري شما عزيزان بتوانيم اولاً موانع را از سر راه برداريم و ثانياً راه را براي رسيدن به اهداف عاليه سازمان همواره گردانيم./ز

برچسب ها: هدف ، دانش آموزان ، نیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.