مشخصات کلی، سرفصل و زیر محتوای درسی کارشناسی حرفه ای طراحی زیورآلات در شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تصویب شد.

دکتر برزویی، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  مشخصات کلی، سرفصل و زیر محتوای درسی کارشناسی حرفه ای طراحی زیور آلات دبیر شورای برنامه ریزی درسی علمی کاربردی تصویب شد.

برزویی افزود: این رشته با هدف تربیت نیروی ماهر و متخصص در حفظ صنعت طلا و جواهر سازی ایران در عرصه رقابت های بازارهای داخلی و بین المللی و توسعه تولید ملی و ارتقا صادرات تدوین و تصویب شده است.

وی با بیان این که فارغ التحصیلان این رشته به عنوان طراح زیر آلات مشغول به کار می شوند خاطر نشان کرد: از جمله قابلیت های فارغ التحصیلان می توان به طراحی زیور آلات بر اساس نیاز مشتری، کار با کامپیوتر، به کارگیری نرم افراز های تخصصی در طراحی در طراحی زیور آلات، تجزیه و تحلیل اقتصادی طرح در بازار و شناخت سبک های مختلف در طراحی زیور آلات را نام برد.

وی گفت: دروس این رشته شامل ایده پردازی در طراحی زیور آلات ، زیبایی شناختی در زیور آلات در سه سطح ، کارگاه مدل سازی زیور آلات و سبک شناسی زیور آلات را نام برد همچنین این رشته شامل 512 ساعت آموزش شامل کاربینی و کارورزی است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.