وزارت کشور انگليس تازه ترين آمار پليس انگليس و ولز را در خصوص "جرائم ناشي از تنفر" در فاصله سال هاي 2011 و 2012 اعلام کرد که اين آمار نشان دهنده افزايش شديد جرائم ناشي از تنفر نژادي است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي وزارت کشور انگليس ؛ وزارت کشور انگليس  "جرائم ناشي از تنفر" را اينطور تعريف کرده است : هر گونه جرمي که عليه يک فرد يا ساختمان صورت مي گيرد و انگيزه آن نشان دادن خصومت با فردي به سبب ناتواني ، نژاد و مذهب آن شخص است.

جرائم ناشي از تنفر که پليس در فاصله سال هاي دو هزار و يازده تا دو هزار و دوازده ثبت کرده به شرح زير است : سي و پنج هزار و هشتصد و شانزده مورد جرائم ناشي از تنفر نژادي يک هزار و ششصد و بيست و يک مورد جرائم ناشي از تنفر مذهبي يک هزار و هفتصد و چهل و چهار مورد جرائم ناشي از تنفر ناتواني همانطور که مشاهده مي شود جرائم ناشي از تنفر نژادي اکثر موارد جرائم ناشي از تنفر را تشکيل مي دهد.

در عين حال بايد توجه داشت که يک حادثه مي تواند در برگيرنده بيش از يک جرئم ناشي از تنفر باشد و مي توان آن را در بيش از يک دسته بندي طبقه بندي کرد.به عنوان مثال ، برخي جنايت هاي تنفر نژادي مي تواند به صورت جرائم تنفر مذهبي نيز طبقه بندي شود بنابراين تعداد کلي جرائم ناشي از تنفر  که ثبت شده اند بيشتر از تعداد روي دادن هر مورد جداگانه هستند.
برچسب ها: تبعیض ، نژاد ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار