رئیس پلیس فتا مرکزی گفت: باند سارقان اطلاعات حساب بانکی و سرقت میلیونی، با همکاری پلیس فتا استان مرکزی و استان لرستان به دام افتاد.

سرگرد نوروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی مامورین اقدامات خود را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد برداشت ها از طریق کافی نتی در شهرستان خرم آباد صورت گرفته است و با پیگیری وجوه مسروقه معلوم شد که وجه مربوط به حساب فردی در تهران واریز شده است و نامبرده دارای فروشگاه موبایل بوده و این وجه بابت خرید تعداد 4 دستگاه گوشی همراه در تهران به حساب وی واریز شده که پس از احضار فروشنده وی بیان کرد، سه جوان جهت خرید به فروشگاه من مراجعه و وجه را به حسابم واریز کردند.

نوروزی ادامه داد: پس از تحقیقات تخصصی مشخص شد تعداد سه دستگاه تلفن همراه در استان لرستان فعال شده که با هماهنگی مقامات قضایی و پلیس فتا استان، فردی که دو دستگاه تلفن در اختیار او بود شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مشاهده مستندات اعتراف کرد گوشی ها را از دوستش با قیمت بسیار پایین خریداری کرده است.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی در نهایت محل اختفا این فرد شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه در خرم آباد دستگیر و به پلیس فتا استان انتقال و تحت بازجویی قرار گرفت، وی به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همکاری دو نفر با هویت معلوم به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه و با اخذ شماره حساب فروشنده مبلغ را واریز و گوشی ها تحویل می گرفتیم.

رئیس پلیس فتا مرکزی گفت: در ادامه دو متهم دیگر نیز دستگیر و معترف شدند که اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی افراد می کردند و در شهرستان های مختلف اقلامی نظیر تلويزیون، گوشی تلفن و ... و خریده و در شهرهای دیگر به فروش می رساندند.

وی در خاتمه اعلام کرد: کلیه افراد این باند در نهایت دستگیر و مبالغ مسروقه به مالباختگان برگردانده شد./ز

برچسب ها: پلیس ، دستگیری ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار