استاندار اردبیل گفت: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در حقیقت کمر استکبار جهانی در تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی شکسته است و ملت ما به سرعت مرزهای توسعه حقیقی را می‌پیمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در نشست با جامعه اصناف و بازاریان استان اردبیل افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده این نظام سعی کردند با حربه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید و تجاوز قرار دهند اما در این بین آنچه که مهم و اساسی به نظر می‌رسد تقویت روحیه ایستادگی مردم به ویژه در سال‌های اخیر است که سبب شده عصبانیت و غیظ دشمن بیش از گذشته نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی نیز دشمنان ما عاجز از هر تهدید و تحریمی سعی می‌کنند تولید داخلی و اقتصاد پررونق ما را با اختلال روبه‌رو کنند، گفت: ما به خوبی می‌دانیم که تنها با تکیه بر نفت نمی‌توانیم به رشد و بالندگی اقتصادی دست پیدا کنیم که در این زمینه شایسته‌ترین تدبیر تقویت جبهه تولید داخلی با نگاه صادرات‌محور و تکیه بر توان نیروهای داخلی در اختراعات و ابتکارات است.

نیکزاد افزود:‌ در این مقطع که دشمن با تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده خود می‌خواهد ملت ما در تنگنا و فشار قرار دهد همه باید سعی کنیم تا در تحقق شعار سال همانا حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و تقویت مبانی اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای تلاش کنیم تا دشمن نتواند به اهداف خبیث خود دست پیدا کند.

وی حضور جامعه اصناف و بازاریان را در تقویت این مبانی و رفع مشکلات و همچنین جهش اقتصادی مناسب خاطر نشان کرد و گفت: این نقش نباید تزئینی باشد بلکه آنها با حضوری عاشقانه بکوشند مدافع اقتصاد مقاومتی و بر پایه صادرات‌محور شکل گرفته باشد.

نیکزاد در ادامه بدنه اصناف و بازاریان را بدنه دیندار در حمایت از حق و حقوق واقعی ملت توصیف کرد و افزود: این بدنه به دلیل ارتباط دیرین با روحانیت و متدینین از سلامت و صلابت برخوردار است و هرگز اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای در حرکت انقلابی آنها به وجود آید./س

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.