مربی دوومیدانی استان فارس گفت: دوندگان فارس به دلیل عدم حمایت اسپانسر از تیم، مجبور به خروج از استان و رقابت برای سایر استانها می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس عبدالرضا نوحه خوان اظهار داشت:  ورزشکاران استان فارس در رشته دوومیدانی دارای توانمندیهای بسیاری هستند به گونه ای که همواره در سطح کشور مقام های برتر را کسب می کنند و قطب دوومیدانی ایران اسلامی، فارس است.
وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر برای حمایت از تیم دوومیدانی استان، دوندگان فارس علی رغم تمایل برای حضور در مسابقات، برای تیم های سایر استانها به رقابت می پردازند.
مربی دوومیدانی استان فارس تصریح کرد: در لیگ برتر دوومیدانی سال جاری بیشتر استانهای کشور به مسابقات تیم اعزام کردند اما دوندگان فارس به دلیل نداشتن تیم ناچار به حضور در تیم های ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، گاز خراسان شدند.
نوحه خوان تاکید کرد:در صورت حمایت مسئولان برای جذب اسپانسر توسط تیم دومیدانی فارس، به واقع این تیم به جایگاه واقعی خود در سطح کشور باز می گردد و زمینه برای پرورش  کشف استعدادهای ورزشکاران بیشتری در رشته دو میدانی فراهم می شود./س

برچسب ها: دوندگان ، فارس ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.