معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی: هولوکاست واقعی بخش هایی از جنایات صورت گرفته در جریان نسل کشی مسلمانان توسط بودائیان برمه ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی لشکر 77 پیروز ثامن ثامن الائمه(ع)، حسن خانی در جلسه آگاه سازی سیاسی با حضور فرماندهان و جمع کثیری از کارکنان پایور و وظیفه این لشکر افزود: جایزه نوبل صلح امسال در حالی به اتحادیه اروپا اهداء شد که آنها شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را از روی ماهواره هایشان حذف، امام جماعت مسجدی در پاریس را به جرم حمایت از حجاب از فرانسه اخراج و از اسرائیل در جریان جنگ اخیر در غزه حمایت کردند.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: اتحادیه اروپا در جریان توهین به5/1 میلیارد مسلمان سکوت کرد و در فرانسه قانونی تصویب کردند که بر اساس آن به خدا می توان توهین کرد اما توهین به رئیس جمهور جرم است.

وی در ادامه با اشاره به فاجعه انسانی میانمار و کشته شدن نزدیک به 86 هزار مسلمان در طی دو ماه در این کشور ابراز داشت: حمایت رئیس جمهوری آمریکا از دولت میانمار پس از پیروزی در انتخابات اخیر آمریکا و همچنین اهدای جایزه صلح نوبل به آنگ سانگ سوچی رهبر اپوزوسیون آن کشور، قلب هر انسانی را به درد می آورد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در ادامه با یادآوری نظریه ساموئل هانتیگتون در مورد برخورد تمدن ها به هدف شومغرب برای تصرف کشورهای اسلامی گفت:به ازای هر ساختمانی که در آمریکا در 11 سپتامبر مورد حمله قرار گرفت یک کشور مسلمان اشغال شد و جرج بوش در اولین سخنرانی بعد از این واقعه و قبل از اینکه هنوز ابعاد مختلف آن و عاملان آن مشخص شوند گفت که این آغاز جنگ های صلیبی است.

حسن خانی با اشاره به پروژه اسلام هراسی در غرب به ساخت فیلم های متعدد در هالیوود در این زمینه اشاره کرد و گفت :محور های مورد توجه در اسلام هراسی هالیوودی شامل فساد جنسی،خشونت و آزادی است و این درحالی است که هیچ کشور اسلامی در جمع 20 کشور اول دارای بیشترین فساد اخلاقی وجود ندارد .

وی خاطر نشان کرد: از 5 میلیارد مسلمان در جهان تنها 15 درصد یعنی حدود 200 میلیون نفر عرب هستند اما غرب سعی کرده است که اسلام را در سیمای اعراب جلوه دهد و از این طریق به تخریب چهره اسلام بپردازد و فرافکنی از مشکلات داخلی غرب و اروپا و همچنین عدم حضور آنها در بیداری اسلامی از اصلی ترین دلایل ایجاد پروژه اسلام هراسی و تمرکز روی اتهام واهی تروریسم اسلامی است./س

برچسب ها: هولو ، کاست ، واقعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.