عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: تا زماني که اقرار به خطا و اشتباه از سوي افرادي چون خاتمي انجام نگيرد مردم و نظام اجازه فعاليت به آنها را نخواهند داد.

محمدمهدي‌اسلامي عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: خاتمي جز مجموعه‌اي است که در حوادث بعد از انتخابات 88 نقش موثري داشته است و وي از جمله دعوت‌کنندگان مردم از سوي مجمع روحانيون مبارز براي شرکت در راهپيمايي 30 خرداد بوده است لذا به طور حتم زمينه بازگشت وي به عرصه سياسي کشور به راحتي امکان نخواهد داشت.

وي افزود: با توجه به مواضعي که اخيرا از سوي موسوي خوئيني‌ها فرد نزديک به خاتمي منتشر شده است به نظر مي‌رسد که اين گروه هنوز راه خود را ادامه مي‌دهد از اين رو تا زماني که اقرار به خطا و اشتباه از سوي افرادي چون خاتمي انجام نگيرد مردم و نظام اجازه فعاليت به آنها را نخواهند داد.

اسلامي تصريح کرد: طيف وابسته به خاتمي و شخص وي بايد به گونه‌اي نسبت به اعمال گذشته خود احساس ندامت و پيشماني کرده و رفتارهاي خود را جبران کنند تا مردم نسبت به آنها نظر مساعدي پيدا کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت: از نظر مجموعه اصولگرايان کارنامه خاتمي با توجه به عملکردي که در فتنه 88 داشته است درخشان نيست لذا وي بايد به ياد داشته باشد براي حضور در عرصه سياسي کشور عذرخواهي از مردم و نظام را فراموش نکند.

انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: فتنه ، مجمع ، روحانیون ، خاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار