خطیب جمعه یاسوج با اشاره به شكار هواپیمای جاسوسی 'پهپاد' آمریكا در 14 آذر 91 در آب های خلیج فارس، گفت: این اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربه محكم دیگری بود كه از سوی ایران به آمریكای جنایتكار وارد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: هر چند كه آمریكا به لحاظ نظامی پیشرفته است ولی ایران نیز از اوایل پیروزی انقلاب تاكنون به كوری چشم دشمنان توانسته پله های ترقی در زمینه های مختلف بویژه عرصه نظامی را یكی پس از دیگری طی كند.
وی بیان كرد: با شكار هواپیمای جاسوسی 'پهپاد' ثابت شد كه آمریكا با وجود برخورداری از توان نظامی و علمی چشمگیر از مقابله با كشور و ملت ایران عاجز است و به لطف الهی در آینده نیز اینگونه خواهد بود.
حسینی با اشاره به سالروز شهادت 'میرزا كوچك خان جنگلی'، اظهار كرد: این شهید والامقام برای دفاع از ارزش های ناب دین مبین اسلام و احیای احكام الهی قیام كرد و در این راه به شهادت رسید.
وی عنوان كرد: 'میرزا كوچك خان جنگلی' از جمله مبارزان ایران به شمار می رود كه در راه خدا و بدون هیچگونه هدف مادی و دنیوی جهاد كرد و در تاریخ ایران نیز همواره چنین مبارزانی وجود داشته است.
حسینی ابراز داشت: مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه 21 آذر 91 در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.
وی افزود: از آحاد مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود حضور گسترده و پرشوری در این مراسم داشته باشند./س
برچسب ها: شکار ، هواپیما ، جاسوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.