جانشین ستاد بازسازی استان خوزستان گفت: شنبه 18 آذر ماه ضریح جدید سیدالشهدا در مصلی بزرگ شهر اهواز قرار دارد و مردم با شور و اشتیاق به دیدار این اثر ارزشمند می روند.

قلندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: امروز بعدازظهر ضریح به سمت آبادان حرکت کرده و سپس به خرمشهر و مرز شلمچه منتقل می گردد و طی مراسمی ویژه از طریق این مرز وارد عراق می شود.
وی افزود: علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت از عمق وجودشان فریاد لبیک یا حسین سر داده و موجب شادی دل حضرت صدیقه طاهره(س) شدند.
قلندری در ادامه ابراز داشت: با عنایت ویژه حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار و سایر مسئولین، ستاد توانست با اشراف کامل بر برنامه ورود، استقبال و بدرقه از ضریح جدید به وظایف خود عمل نماید.
وی اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق و حساب شده ستاد استان و با توجه به دستورالعمل ارسالی از مرکز بدون هیچ مشکلی ضریح جدید امام حسین(ع) از ابتدای ورود به اندیمشک و عبور از دزفول،شوشتر و باوی هم اکنون در اهواز در میان استقبال و بدرقه شیفتگان اهل بیت (ع) قرار دارد و مردم عاشق اهل بیت (ع) این استان در طی مسیر عبور ضریح از شهرها به دور آن حلقه زده و همچون نگینی آن را در برگرفته اند./ز
برچسب ها: امام حسین ، ضریح ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار