معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، از اختصاص 365 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش كشاورزی این استان، طی سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حمیدرضا فروزنده در حاشیه نشست ستاد ویژه حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی، گفت: 80 درصد این تسهیلات برای سرمایه گذاری و 20 درصد دیگر نیز برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای كشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: این اعتبار، فرصت ویژه ای برای حمایت از واحدهای تولیدی كشاورزی دارای مشكل اقتصادی و سرمایه ای است كه تا پایان سالجاری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

فروزنده درادامه، با بیان اختصاص یكهزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای امسال و جذب 30 درصدی آن تا كنون، تصریح كرد: ستاد اجرایی شهرستان ها و فرمانداری ها، با جدیت در صدد جذب میزان اعتبار باقی مانده است.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با تجلیل از تلاش های دست اندركاران تولید و تولید كنندگان، بیان داشت: با وجود شرایط تحریم و برخی مشكلات موجود، استان چهارمحال و بختیاری در ماه های اخیر، با همكاری تولیدكنندگان، كمترین میزان مشكل در واحدهای تولیدی خود را شاهد بود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.