رييس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه هيچ استادي به خاطر تفكرات سكولار از دانشگاه اخراج نشده است، گفت: اكثريت جامعه دانشگاهيان به گفتمان انقلاب وفادار بوده و اندك اساتيدي كه تفكرات سكولار دارند به عقيده اكثريت احترام گذاشته و فكر نمي‌كنم ضرورتي به اخراج آن اساتيد باشد.

فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تكذيب اخباري مبني بر اخراج تعدادي از اساتيد سكولار از دانشگاه آزاد اسلامي گفت: در اين 9 ماه اخير كه در سمت رئيس دانشگاه آزاد مشغول به كار هستم، هيچ استادي را اخراج نکرده‌ام.

وي با بيان اينکه به دنبال تصحيح رويه در دانشگاه آزاد با مذاكره و گفتگو با اساتيد هستيم، اظهارداشت: در نظر داريم از طريق گفتگو منابع و رويه‌ها را تغيير داده و تاکنون مشكلي با اساتيد نداشته‌ايم.

دانشجو جامعه دانشگاهيان را قشر فرهيخته خواند و افزود: اكثريت جامعه دانشگاهيان به گفتمان انقلاب وفادار بوده و اندك اساتيدي كه تفكرات سكولار دارند به عقيده اكثريت احترام گذاشته و فکر نمي کنم ضرورتي به اخراج آن اساتيد باشد.

وي اضافه كرد: اگرضرورتي هم به اخراج يك استاد باشد، كميته‌هاي انضباطي دانشگاه روال قانوني آن را طي مي‌كنند.

رئيس دانشگاه آزاد در پايان تاكيد كرد: شايد برخي اساتيد بازنشسته شده باشند يا در جاي ديگر مشغول به كار شده باشند اما هيچ استادي به خاطر تفکرات سکولار از دانشگاه اخراج نشده است.

شايان ذکر است، پيش از اين وزير علوم، تحقيقات و فناوري با تاکيد بر حذف اساتيد سکولار گفته بود که ما سکولاريسم را قبول نداريم و اگر قرار است تربیت نیرویمان در راستای مجموعه انقلاب باشد باید محیط اسلامی بوده و اساتید قائل به جهان‌بینی اسلامی باشند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار