دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار گفت: تاکنون بارها شاهد بوده‌ايم که دولت‌ها در زمان تصدي خود به صورت نامحسوس از امکانات دولتي استفاده کرده‌اند که با تشکيل اين شورا، اين استفاده‌ها به حداقل مي‌رسد.

احمد کريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به يکي از موارد آيين‌نامه اصلاحيه قانون انتخابات اشاره و اظهار داشت: موارد جديد ذکر شده در قانون انتخابات به نفع جلب اطمينان مردم نسبت به عدم تخلف در انتخابات است.

دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار در ادامه با تأکيد بر اينکه طرح تشکيل شوراي عالي انتخابات مانع از واکنش غيرقانوني جناح‌ها پس از اعلام نتيجه انتخابات مي‌شود، گفت: از آنجايي که اين سه قوه  ضامن حفظ نظام هستند مي‌توانند نظارت کاملي را بر روند انتخابات داشته باشند که بدين ترتيب اين نظارت مورد اعتماد حداکثري هم قرار خواهد گرفت.

وي که سابقه چند دوره عضويت در هيئت اجرايي انتخابات را نيز دارد، در ادامه تصريح کرد: تاکنون بارها شاهد بوده‌ايم که دولت‌ها در زمان تصدي خود(مخصوصا در دور دوم) به صورت نامحسوس از امکانات دولتي استفاده کرده‌اند که با تشکيل اين شورا، اين استفاده‌ها به حداقل مي‌رسد.

دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار در پايان خاطرنشان کرد: با تشکيل اين شورا،‌ هم مردم به سلامت انتخابات اطمينان بيشتري پيدا مي‌کنند و هم کانديداها و احزاب مطمئن خواهند شد که حقوقشان پايمال نخواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار