عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: اين دو گروه چه ائتلاف کنند و چه نکنند، خواستگاهشان يکي است ضمن اينکه هدفشان صرفا رسيدن به قدرت منهاي توجه به منافع مردم است.

علي خطيبي شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فصول مشترک ميان جريان فتنه و انحرافي اظهار داشت: هر جا كه خدمت‌رساني به مردم دچار خدشه شود،‌ قطعا انحرافي رخ داده است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري بر همين اساس تصريح کرد: ممکن است که جنس انحرافات اين دو جريان متفاوت باشد اما روح کلي آن که دستيابي به منافع حزبي و گروهي و قدرت‌طلبي است،‌ يکسان است.

وي افزود: يکي از اشتراکات ديگر اين دو جريان در بحث مسائل سياست خارجي است که هر دوي آنها دچار نوعي وادادگي سياسي در برابر زياده‌خواهي‌هاي استکبار شده‌اند،‌ از طرفي حاميان جريان فتنه شعار نه غزه،‌ نه لبنان را سر مي‌دهند و از طرفي جريان انحرافي بر مبناي مکتب صرفا ايراني قدم بر مي‌دارند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پايان با بيان اين مطلب که اين دو جريان براي حضور در انتخابات بايد هدف خود را از رسيدن به قدرت اعلام کنند، خاطرنشان کرد: اين دو گروه چه ائتلاف کنند و چه نکنند، خواستگاه يکسان دارند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار