ماه عسل فيلم هاي روي پرده با توجه به زيبنده نبودن نمايش آن ها در سينماي ايران نتيجه بي دقتي كارشناسان سينمايي است.

حميد بهمني كارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت اخير سينما و سياه نما بودن فيلم هاي روي پرده گفت: مرز ميان حق و باطل در حال حاضر در سينماي ايران به خاطر گل آلود بودن آب آشفته شده است و فيلم ها با وجود سياه نمايي مسير قانوني خود را براي اكران طي كردند.
وي ادامه داد: ماه عسل فيلم هاي روي پرده نتيجه بي دقتي كارشناسان است كه در هنگام تماشاي فيلم ها دقت كافي نداشته اند.
بهمني ضمن اشاره به ايجاد ناامني در سينماها، عنوان كرد: برخورد تند و جوسازي ها باعث ايجاد ناامني در سينما شده است و اين كارها در رسانه ها ضمن غلط انداز بودن لذت دشمن را بيشتر خواهد كرد.
وي عنوان كرد: به اعتقاد من فيلم هاي روي پرده زيبنده ايران و پرده هاي مقدس سينما نيست اما با وجود اين اتفاق،‌اعتراضات نيز بايد از طريق قانون و سازمان سينمايي انجام مي‌شد.
بهمني تاكيد كرد: به چالش كشيدن مديريت سازمان سينمايي نگاه سياسي به دنبال دارد كه از طريق تصميم گيري ها مي‌توان آن را حل و فصل كرد.
وي در ادامه در خصوص اختلافات ميان شوراي صنفي و حوزه هنري اظهار داشت: حوزه هنري خود نيز زماني فيلم هاي سخيف مي ساخت و اكنون نسبت به ساير فيلم ها اعتراض دارد.
بهمني افزود: نگاه انصافانه كجا رفته است كه حوزه هنري با فشارهاي بالا در سينما حكومت تشكيل داده است و نسبت به اكران فيلم ها تصميم گيري كند.
وي بيان كرد: حوزه هنري مي تواند با قبول هزينه فيلم سازان از اكران فيلم ها جلوگيري كند نه اينكه براي دلسوزي نسبت به فرهنگ جامعه، فيلم هار ا اكران نكند.
بهمني خاطرنشان كرد: تمام قانون بايد زير نظر نظام جمهوري اسلامي انجام شود حوزه هنري در صورت رعايت نكردن از اين قوانين سينما را تعطيل كند تا خيال همه آسوده شود و يا اجازه دهد سينما در جنگ نرم مقابل دشمنان ايستادگي كند./ي2
برچسب ها: فیلم ، بهمنی ، سینما ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.