عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: گروه مذاكره كننده با آژانس از موضع اقتدار مذاكرات را انجام دهد چرا كه كشورمان در حال حاضر از جايگاه قدرتمندي در جهان برخوردار است.

علي خطيبي‌شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به برگزاري دور جديد مذاکرات کشورمان با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در 23 آذرماه اشاره کرد و درباره پيشنهادات گروه مذاکره کننده به آژانس در شرايط کنوني، اظهار داشت: امروز جمهوري اسلامي تاثيرگذار ترين کشور در منطقه و عرصه بين‌المللي است.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي به نقش کشورمان در جنگ 8 روزه رژيم نامشروع صهيونيستي با مردم مظلوم فلسطين اشاره کرد و افزود: جمهوري اسلامي به عنوان يکي از محورهاي مقاومت در منطقه در پيروزي اخير مردم فلسطين نقش غير قابل انکاري داشت.

وي با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري مبني بر اينكه كشور در شرايط بدر و خيبر است، تصريح كرد: گروه مذاكره كننده با آژانس از موضع اقتدار مذاكرات را انجام دهد چرا كه كشورمان در حال حاضر از جايگاه قدرتمندي در جهان برخوردار است.

خطيبي گفت: نظام سلطه نتوانسته است  ملت ايران را از پاي در بياورد و نقشه هاي شوم آنان در قبال كشورمان با ايستادگي مردم نقش بر آب شده است.

دانشجوي دكتري فيزيك دانشگاه تهران و شاگرد شهيد عليمحمدي در ادامه به شهادت مظلومانه استاد خود اشاره كرد و افزود: نبايد فراموش كنيم كه آژانش اطلاعات دانشمندان ايراني را در اختيار نظام استكباري قرار داد و  آنان نيز ناجوانمردانه دانشمندان ما را ترور كردند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: ملت بزرگ ايران با اتكا بر دانش بومي خود توانسته است مسير اقتدار و پيشرفت را طي كند و گروه مذاكره كننده با آژانس نيز بايد تمامي تلاش خود را در جهت تثبيت حقوق ملت ايران به كار گيرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار