استاندار خوزستان گفت: در مدت هشت روز حضور كاروان 'سفینه النجاه' در خوزستان بیش از سه میلیون و 600هزار نفر از مردم ولایی خوزستان و استان های همجوار در مراسم استقبال بی نظیر از ضریح جدید امام حسین(ع) شركت داشتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، دكتر''سیدجعفر حجازی' دوشنبه شب در جمع مسوولان اجرایی و دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز افزود: جمع بی شماری از اهالی استان های بوشهر ، چهارمحال وبختیاری ، فارس ، كهگیلویه و بویراحمد ، ایلام و اصفهان همگام و همراه با مردم استان در مراسم استقبال از كاروان سفینه النجاه حضوری حماسی و تاریخی داشتند كه ما از حضور خالصانه آنان تقدیر می كنیم.

وی حضور كاروان سفینه النجاه در استان را فرصتی تاریخی برای علاقه مندان و دوستداران عصمت و طهارت (ع) عنوان كرد و گفت: حضور و ارادت مردم مومن و ولایی استان به ابی عبدالله الحسین (ع)با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف نیست.

استاندار خوزستان گفت: استقبال مردم و استان های همجوار ازكاروان سفینه النجاه حامل ضریح جدید امام جسین (ع) در موقع بارش شدید باران و هوای سرد اصلا قابل پیش بینی نبود و این خلوص مردم را به ولایت و امامت نشان می دهد.

دكتر حجازی گفت: در حالی كاروان سفینه النجاه تنها پنج روز در استان های قم ، تهران ، مركزی و لرستان توقف داشت این حضور در استان به هشت روز رسید و تا دو شب دیگر در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهد بود.

وی از حضور مردم و استقبال از كاروان سفینه النجاه تقدیر كرد و گفت: هرچند مردم ما با مشكلات اقتصادی و معیشتی رو به رو هستند ولی برای ابراز ارادت و زیارت ضریح جدید امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشتند.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: چنین مردمی با این همه صفا و محبت شایسته هرگونه خدمتگزاری هستند.

كاروان سفنیه النجاه روز دوشنبه درمیان استقبال بی نظیر مردم وارد شهر خون و مقاومت آبادان شد.

بنا به اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان ، كاروان سفنیه النجاه پس از دوشب توقف در شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق مرز شلمچه رهسپار كربلای معلا خواهد شد.

این كاروان روز دوشنبه گذشته در میان استقبال باشكوه مردم از طریق پل زال وارد استان خوزستان شده بود./س
برچسب ها: استقبال ، ضریح ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.