تیم والیبال باریج اسانس کاشان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر والیبال جایگاه دهم را به خود اختصاص داد.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما در طول بازی های دور رفت چون دچار بحران شده بود نتایج ضعیفی را مقابل حریفانش کسب کرد علت اصلی بروز بحران ها مصدومیت مهره های کلیدی و بازیکنان شاخص تیم به ویژه امیر غفور بود.

وی در 2 مرحله دچار مصدومیت شدید شده و در 6 بازی تیم راهمراهی نکرد این موضوع لطمه بزرگی به ما وارد کرد.

وی یادآور شد: با توجه به آنکه ترکیب تیم کاشان را بازیکنان جوان و کم تجربه تشکیل می دهند انتظارمان کسب جایگاه خاص و قرار گرفتن در جمع برترین های لیگ را از کادر و بازیکنان نبود اما انتظار جایگاه دهمی را هم نداشتیم، امیدوارم باختها در نیم فصل دوم جبران شود.

وی یادآور شد: از کادر فنی تیم و بازیکنان به طور کامل حمایت خواهیم کرد به طور قطع با توجه به آنکه اکثر بازی های مان در دور برگشت خانگی است در این مرحله جایگاه تیم در جدول رده بندی ارتقا پیدا می کند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان در ادامه یادآور شد: حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر بیش از داشتن منافع اقتصادی دارای سودهای معنوی است به طوری که در حال حاضر اکثر مردم شهر کاشان و استان اصفهان در طول برگزاری دیدارهای خانگی به منظور تشویق تیم باریج اسانس در سالن حاضر می شوند.

وی تصریح کرد: متأسفانه مسئولان صدا و سیمای استان اصفهان در خصوص پخش مستقیم بازی های خانگی تیم باریج اسانس کاشان همکاری چندانی را با ما نداشته اند، امیدوارم حمایت صدا و سیمای اصفهان از تیم های ورزشی استان به خصوص والیبال بیشتر شود.

زیرا این رشته امسال با کسب نتایج قابل توجه در عرصه های مختلف شایستگی خود را به همگان نشان داده است./مح

برچسب ها: برترین ، تیم ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار